2 lutego 2015

RED BIKER JACKET AND NIKE



Witam:) Dzisiaj look w stylu biker, który przełamałam chyba najmodniejszym kolorem adidasów, które chyba jako jedyne noszę cały czas:) Kurtki biker stają się standardem w szafie niemal każdej kobiety i skórzane czy nie każdy znajdzie coś na swoją kieszeń. Kolorowe ramoneski nie są niczym nowym i pojawiają się co sezon w stylizacjach wielu blogerek, jednak mam przeczucie, że tej wiosny staną się hitem na naszych ulicach! Zwłaszcza te w kolorach pastelowych, szare, niebieskie czy klasyczne czarne. Wybór wzorów i fasonów jest ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie, dlatego kupujcie to w czym czujecie i wyglądacie najlepiej:) Kurtka biker ma skraść wsze serce i to wy macie czuć się w niej dobrze bez względu na to czy fason podoba się koleżance czy nie :) Sądzę, że jeszcze nie raz pojawi się na blogu stylizacja z czerwonymi adidasami, które świetnie komponują się nie tylko z dżinsami, ale i płaszczami oversize np. w kolorach szarości. Jedyną rzeczą, która mnie w nich drażni jest ta flaga na językach, sądziłam , że uda mi się ją odpruć, ale jest przyklejona na amen :/ jeszcze nie znalazłam sposobu na ten klej hihi  Sądzę, że jest to ciekawy codzienny look na spacer, do szkoły czy na zakupy, ponieważ wygodnie i casualowo nie musi być nudnie:) 

Kurtka/ Jacket Bonprix  TUTAJ/ Spodnie/ Pants  www.nelly.com / Szalik/ Scarf H&M / Buty/Shoes Nike AirMax / Torebka/Bag Aldo

www.douglas.pl



sneakersy_meski_1303 Image Banner 750 x 200