13 lutego 2015

CHIC


Witam:) W taką pogodę człowiek powraca do życia! :) Chyba już wszyscy tęsknimy za wiosną, ja bynajmniej nie mogę doczekać się kiedy zamienię botki na letnie obuwie, a ciepłe płaszcze na wiosenne trencze. Sądzę, że dzisiejszy look jest dobrą zapowiedzią tego jak będą wyglądały moje posty na najbliższych miesiącach.  Jako przyszła mama, coraz bardziej stawiam na klasyczną elegancję, a rosnący z dnia na dzień brzuszek jest dla mnie ciekawym wyzwaniem. Ostatecznie zakupiłam jedne ciążowe spodnie i chyba ostatnie, stwierdziłam bowiem, że "przechodzenie" ciąży w normalnych ubraniach będzie ciekawym wyzwaniem... chociaż wróć ...  przechodzenie jej w ciążowych ubraniach oferowanych przez sieciówki było by dopiero wyzwaniem! Pomijając fakt, że nawet gdyby udało się nie wyglądać w nich jakbym przed chwilą wyniosła kanapę z Ikei ( ;P ) to dla rodzinnego budżetu była by to kilkumiesięczna strata pieniędzy na coś, co już może ci się nie przydać. Jedno co zmieniło się zdecydowanie to sposób zakupów, teraz trudniej jest mi robić zakupy przez internet, wolę jednak przymierzyć i sprawdzić "przydatność" danej rzeczy na sobie ;) Ale ( czy zawsze musi być jakieś ale? ) kiedy w końcu wybrałam się na normalne zakupy i przeszłam po znanych sieciówkach nie kupiłam praktycznie nic, ponieważ to co zastałam na półkach było jednym wielkim rozczarowaniem. Dlatego dzisiejszy post to stare ciuszki wygrzebane z mojej szafy, w które w trzecim miesiącu ciąży się mieszczę (jeszcze :)) ! 
Chciałam wam podziękować za 1 milion wyświetleń na blogu! Mimo, że mało komentujecie to jednak z dnia na dzień jest was coraz więcej, a co najważniejsze, że wracacie tutaj coraz częściej :) Buziaki:*

kreacje 24042014 2014-04_750x200-brand-scotch-soda-meskie Image Banner 750 x 200

Płaszcz/ Coat H&M // Top Kappahl // Pants/ Spodnie HERE // Bag/ Torebka www.nelly.com // Okulary/ Sunnies RayBan// Pumps/ Szpilki Jimmy Choo


GRATIS dostawa i zwrot