26 stycznia 2015

LOOK OF THE DAY


Witam:) Nie planowałam nowych postów w ostatnich dniach, ale kiedy dzisiaj pięknie zaświeciło słońce stwierdziłam, że druga taka okazja do pokazania tej stylizacji na blogu już może się nie powtórzyć :) Zazwyczaj przełamuję czarne zestawy kontrastowym płaszczem, ale dzisiaj wybrałam żółte spodnie, które noszę już od kilku sezonów i nadal mi się nie nudzą :) Im dłużej bloguję tym bardziej uciekam do prostych i klasycznych rozwiązań. Oduczyłam się kupowania zbędnych rzeczy i zrozumiałam, że bardziej potrzebuję porządnej pary butów niż pięciu swetrów na zimę :) Może dlatego nie przeszkadza mi, że przykleiłam się do czarnego golfa i zestawiam go niemal ze wszystkim :)  Zauważyłam, że przywiązuje się do poszczególnych rzeczy, kiedy są dobrej jakości, wyglądają uniwersalnie i nie niszczą się przez długie miesiące noszenia ...  ciężko było mi się przewiązać np. do torebki z hm która po 6 miesiącach noszenia ją do pracy nadawała się tylko na śmietnik. Wtedy myślałam "Super! Mam pretekst, żeby kupić nową :) " Teraz już tak nie myślę, bo po co mi dziesięć torebek skoro  i tak żadna nie wygląda fajnie dłużej niż kilka miesięcy. Po co mi dziesięć sukienek skoro i tak w rezultacie nie mam jednej, w której zawsze i przy każdej okazji wyglądałabym świetnie. Dobrze zorganizowana szafa jest największą sztuką i wbrew pozorom inwestycją na lata. Połowa rzeczy, które pokazuję na blogu jest z zeszłego sezonu, a ja jedynie zestawiam je z czymś świeżym co wpasowuje się w panujące trendy :) Myślenie, że wygląda się fajnie tylko w tym co jest "brand new"  jest zgubnym myśleniem, nie oszukujmy się w sieciówkach od kilku już miesięcy wieje nudą. Kiedy wchodzę do hm to mam wrażenie, że więcej polotu ma garderoba mojego męża niż ta oklepana od kilku sezonów sieczka. Wychodzę jak zawsze z białym t-shirtem, a po powrocie do domu odpalam internet i szukam ciekawych ubrań on-line. W rezultacie kupuję mniej i oszczędzam na fajne buty, albo porządną skórzaną ramoneskę na wiosnę. O tak! Kupujmy mniej a lepiej:)

PL 728X90

Futerko TUTAJ / Golf TUTAJ / Spodnie ZARA / Buty Jimmy Choo / Torebka Michael Kors / Okulary RayBan 

a.FlashSale_22012015_750x200