30 stycznia 2015

LEATHER LOOK


Witam:) Ostatnio było bardzo elegancko, dlatego dzisiaj mam dla was coś dla odmiany :P Długo czekałam na idealną skórzaną ramoneskę, aż w końcu odmówiłam sobie kilku przyjemności i zainwestowałam w kurtkę dla mnie idealną. Polecam wam produkty marki goosecraft ponieważ w tej cenie jakość i materiał są bez zastrzeżeń:)  Dzisiaj postawiłam na dość odważny skórzany look, który przełamałam białą koszulą. Jest z pazurem, ale kobieco i elegancko :) Mam nadzieję, że spodoba się wam to połączenie , do następnego!

Biker Jacket TUTAJ/HERE  Kurtki tej marki znajdziecie również na   logo 50x25   / Pants/Spodnie TUTAJ/HERE / Shirt/ Koszula Zara /  Bag/ Torebka Michael Kors TUTAJ/HERE / Buty/ Boots TUTAJ/HERE / Watch/ Zegarek ELIXA / Okulary RayBan

kreacje 15.2014 2014-03_750x200-jeansy-damskie Image Banner 750 x 200



a.Flashsale_22012015_500x500