29 stycznia 2015

LATEST LOOKS


Witam:) Dzisiaj małe podsumowanie ostatnich looków na blogu. Wybrałam proste i minimalistyczne zestawy obok których nie można przejść obojętnie. Bazą każdego z nich jest czarny golf, który w tym sezonie jest moim ulubionym i najczęściej noszonym swetrem. Kolejnym niezmiennym elementem są dodatki w postaci okularów i torebki, może dla niektórych to wydać się już monotonne i nudne, ale chcę pokazać, że nie trzeba biegać co miesiąc na zakupy, aby wyglądać stylowo, kobieco i nowocześnie na co dzień. Sądzę, że ten blog jest skierowany do kobiet, które cenią sobie klasę, elegancję i dostrzegają piękno w prostych rozwiązaniach inwestując przy tym swoje pieniądze na kilka sezonów. Po ponad dwóch latach blogowania doszłam do winsoku, że nie chcę aby moje posty sprowadzały się do założenia "patrzcie co nowego sobie kupiłam", ponieważ obserwując wiele blogów przekonałam się, że najbardziej wartościowe dla mnie są te, których autorki zachowują proste, klasyczne i praktyczne rozwiązania dla każdej z nas. Może w końcu tak naprawdę zrozumiałam, że nie da się zadowolić wszystkich gustów i nawet nie warto tego robić, jeżeli chcesz inspirować, nie tylko kopiować trendy. 


Answear_club Image Banner 750 x 200_1


www.douglas.pl