17 grudnia 2014

OVERSIZE COAT


Witam:) Szarówka za oknem coraz częściej motywuje mnie do noszenia kolorowych płaszczy, a zimą moje zamiłowanie do oversizu nie mija. Z czasem coraz bardziej łapię się na wybieraniu coraz prostszych zestawów, brakuje mi inspiracji, więc staram się pobudzać własną wyobraźnię.  Ostatnio śledząc modę w sieci mam wrażenie, że ciągle widzę to samo, a jedyną stylizacją, która zrobiła na mnie efekt wow, był look Maff w czerwonym płaszczu oversize. Nie raz pisałam o tym, że nie cierpię zimy, jest to czas, który zbiera mi energię oraz chęci do wynurzania się z domu, też tak macie? czy tylko mi udziela się ta  zimowa pogoda? hihi Na szczęście w okresie przedświątecznym nie można się nudzić, a ja zabieram się powoli za ulubioną rzecz czyli kompletowanie i pakowanie prezentów. Wiem, że ostatnio mało postów pojawia się na blogu, ale niemal codziennie wrzucam coś na mój instagram także zapraszam was serdecznie do obserwowania instagram.com/monikamasina :) Do następnego Kochani :* już niebawem;)

Płaszcz/ Coat HERE /  Top Camaieu / Spódnica/ Skirt HERE/ Buty/ Boots HERE / Bag Michael Kors