5 listopada 2014

WARM COLOURS


Jestem osobą, która jest bardzo wrażliwa na kolor. Kiedy wybieramy miejsce do zdjęć wręcz przewrażliwioną. Sfotografowanie bieli w otoczeniu ciepłych jesiennych barw nie jest prostą sprawą. Prawda jest taka, że oglądając moje zdjęcia na blogu widzicie kolor jaki chcę, abyście zobaczyli. Widzicie ciepłe bądź zimne barwy, a to co wcześniej wydawało wam się białe teraz stało się odrobinę przygaszone. Dla osób postrzegających świat poprzez barwę będzie to oczywiste, ponieważ białe nie zawsze jest białe, a czarne nie zawsze jest czarne. Czasem czysta biel nie chce współgrać i współpracować ani z otoczeniem, ani z fotografem ani z koszulką którą mam aktualnie na sobie. Czasem to co wydaje się białe nie jest wcale białe, ale przypomina kość słoniową. Czasem biel jest wyszarzała, a czasem razi jak śnieg w czyste słoneczne popołudnie. Dla mnie otoczenie zdjęcia mimo, że nie ma nic wspólnego z tym czy jestem dobrze ubrana czy nie, stanowi wartość fundamentalną samą w sobie. Stanowi walor estetyczny, który determinuje w jakimś stopniu wasze postrzeganie stylizacji jako całość. To jak się ubieram i jak prezentuję swoje zestawy na blogu mówi o mnie bardzo wiele, czasem więcej niż słowa. Jestem osobą bardzo spontaniczną nie robię zdjęć z miesięcznym wyprzedzeniem baa nawet tygodniowym, lubię blogować tu i teraz. Może dlatego posty pojawiają się tak często, a strój i klimat zdjęć jest uzależniony od pory dnia, roku, aury i mojego nastroju. Ostatnio coraz częściej przekonuję się, że są osoby które to dostrzegają i mimo, że nie utożsamiają się z moim stylem ubierana się, to w jakiś sposób inspirują się tymi zdjęciami i lubią tu zaglądać. Jest to dla mnie największa motywacja do tego, aby dalej pozostać sobą i nie poddawać się presji panujących trendów. Nie chcę w tym sezonie być niebieska a w następnym zielona, ponieważ najmodniejszym trendem jest bycie sobą. Dbajcie o swoją indywidualność i nie słuchajcie "dobrych rad" innych jeżeli czujecie, że to co robicie i kim jesteście może zainspirować innych.

Coat/ Shirt/ Jeans H&M / Shoes Asos / Bag Michael Kors / Sunnies RayBan



PL Mens 728x90