28 października 2014

MAKE UP


Witam:) Dzisiaj dla odmiany post makijażowy. Jest to zdecydowanie makijaż wieczorowy, chociaż wykorzystałam go w następnej stylizacji na bloga. Kiedy mocno podkreślamy usta powinnyśmy zrezygnować z mocnego makijażu oka, jednak nie jest to zasadą i uwielbiam od niej czasem odbiegać. Powstaje wtedy bardzo odważny, wręcz dramatyczny makijaż, który mimo wszystko jest bardzo kobiecy i elegancki. Brązowe do tego rozmyte oko komponuje się z włosami i kolorem oka, a tak naprawdę najbardziej wyrazistym akcentem nadal pozostają usta. Sądzę, że jest to idealna propozycja na Halloween Party, gdzie możemy pozwolić sobie na mocny i odważny makijaż wyglądając przy tym pięknie i zmysłowo :)

TWARZ
Podkład Clarins  Teint Haute Teune kolor 108 TUTAJ 
Puder Clarins Skin Illusion kolor Amber TUTAJ
Rouge Bunny Rouge kolor 36 TUTAJ 

OCZY 
Użyłam jednej palety cieni NAKED 2 URBAN DECAY  kolory:  Foxy na całą powiekę / Tease następnie Busted w załamaniu powieki
Eyeliner Lovely kolor Black
Dolna linia wodna kredka w kolorze brązowym 140 Chocowaves  Catrice
Kredkę roztarłam cieniem Busted z paletki Naked 2
Tusz Rimmel Kate 004
Brwi Catrice Eyebrow Set

USTA
Makijaż ust wykonałam tylko za pomocą kredki do ust Maybelline Please Me Red numer 547 ma piękny głęboki kolor, który daje matowe  wykończenie. Nie mam pomadki w takim kolorze więc zostawiłam samą kredkę :)

Teraz na stronie internetowej Douglas do 3.11.14 dostaniecie 15% rabat na kosmetyki do makijażu!


15pro_764x250