12 października 2014

CASUAL CHIC



Witam:)  Dzisiaj przygotowałam dla was prosty zestaw na co dzień, wykorzystując jeden z moich ulubionych kolorów tej jesieni czyli pastelowy róż :) Ostatnio polubiłam się również z beżem, którego nigdy nie lubiłam, sprawdza się stare porzekadło "nigdy nie mów nigdy". Dzisiejszy płaszcz widzieliście już w kilku odsłonach i sądzę, że jeszcze kilka zestawów można by stworzyć z jego udziałem. Mam w swojej szafie dość pokaźną kolekcję kurtek, w różnych kolorach i kiedy mam ochotę na coś jasnego, zawsze rezygnuje z błękitu, żółci  nawet bieli na rzecz różu, albo beżu. Oprócz jasnych kolorów, lubię ostatnio na spodnie z podwyższonym stanem :) Miałam wątpliwości czy ten zestaw zasługuje na publikację na blogu, ale postanowiłam zaryzykować i mam nadzieję, że spodoba wam się to proste połączenie. 
Niestety zachciało mi się bawić w ustawieniach aparatu i jak widać skutki w jakości są opłakane, dlatego przepraszam was za to:) Do następnego Kochani < 3 




Logo 120x60