1 października 2014

BLACK AND RED


Witam:) Dzisiaj wygrzebałam z szafy zeszłoroczny czerwony płaszcz z asos, który pojawiał się już na blogu :) Zresztą wszystko co widzicie w dzisiejszym looku od dawna zamieszkuje w mojej szafie i można powiedzieć, że jest z" zeszłego sezonu ":) Chciałam wam dzisiaj pokazać, że robiąc przemyślane zakupy, które są dopasowane do figury i stylu jesteście w stanie wykreować ponadczasowe zestawy, które zawsze będą wyglądały stylowo i kobieco. Za to uwielbiam prostotę i elegancję, której ponadczasowość zawsze obroni się przed zmieniającymi się trendami. Mam nadzieję, że spodoba się wam moje połączenie czerwieni z czarnym total lookiem:) Pozdrawiam was serdecznie:*

Płaszcz/ Coat Asos // Top H&M // Jeans Levis // Shoes TUTAJ // Bag Michael Kors // Sunnies RayBan