3 października 2014

BLACK AND FAUX FUR


Witam:) Każdy kto tu zagląda wie, że uwielbiam wysokie obcasy :) Moja siostra ostatnio zauważyła, że na 12 cm obcasach mam szybsze tępo niż ona w adidasach hihi to prawda, chociaż ciężka dla niektórych kobiet do przyjęcia, jestem typem kobiety, która uwielbia wysokie obcasy i wiosną, latem i wczesną jesienią "biegam" w nich non-stop,  a sportowe obuwie ubieram, kiedy już wiem, że nie wypada zakładać wysokich obcasów. Dlatego, dla odmiany,  dzisiaj postanowiłam zaproponować wam stylowy zestaw na co dzień, ale bez wysokich obcasów :) Sądzę, że jest on ciekawą alternatywą dla poprzedniej stylizacji z czerwonym płaszczem:) Mam nadzieję, że spodoba wam się ten zestaw:) Życzę wam przyjemnego i słonecznego weekendu!! Do następnego ;*


 FauxFur Zara // Top TUTAJ/HERE / Spodnie/ Jeans TUTAJ/ HERE / Buty/ Boots  TUTAJ/ HERE/ Okulary RayBan /  Torebka MichaelKors