16 października 2014

ALL IN BEIGE


Witam:) Tworząc swoje zestawy na bloga czasami inspiruję się niuansami. W tym wypadku wyobraziłam sobie taki odcień ust, który jakoś idealnie wkomponował mi się w beżowy total look. Oczywiście w domu nie miałam idealnej pomadki, dlatego wymieszałam czerwień (Rimmel kolor Alarm) z fioletem ( NYX kolor Medusa), mogłam pójść w bardziej wyraziste bordo, ale zostałam przy tym odcieniu. Wielu z was pomyśli " A co to za różnica?"  Jednak ja zawszę lubię równoważyć jasne stylizacje jakimś ciemniejszym kolorem. W przypadku różu, były to czarne dodatki, jednak przy beżowym total looku zostały jedynie usta bądź paznokcie;)  Jeżeli traficie na pozostałości wyprzedaży po lecie watro zwrócić uwagę na jasne, pastelowe rzeczy, które będą modne w sezonie jesienno-zimowym. Jestem zdania, że należy bardzo ostrożnie pozbywać się ubrań z szafy, ponieważ współczesna moda lawiruje kolorami i fasonami nie bacząc na zmieniające się pory roku. Wiosenne pastele nosi się jesienią, a ciemne kolory pojawią się w sezonie S/S 2015. Jednak najbardziej trendy jest bycie sobą, a zasada jest jedna IF YOU LIKE IT WEAR IT ! 

Faux Fur / Futerko Zara / Top Stradivarius / Spodnie / Pants Mohito / Buty/Heels Zara / Torebka / Bag Zara / Sunnies RayBan Outdoorsman