27 września 2014

MY PLACE


Witam:) Na początku roku zaczęliśmy z mężem mały remont, który miał nam zorganizować przestrzeń w mieszkaniu  tym samym ułatwić życie ;) Niestety zapału i czasu ( zwłaszcza mojego) starczyło jedynie na malowanie i wstawienie podstawowych mebli :) Dopiero po ślubie zmobilizowałam się do dokończenia tego co stało smutne i nieskończone :) Nie szalałam zbytnio i dokupiłam tylko 6 niezbędnych elementów w przyzwoitych cenach na allegro.pl :) Jestem z siebie dumna ponieważ zaoszczędziłam paliwo, pieniądze i cenny czas. Zamontowanie i ustawienie wszystkiego zajęło mi zaledwie kilka godzin:) Chciałam, żeby było przytulnie i stylowo, dlatego jestem zadowolona z końcowego efektu. Mam nadzieję, że znajdziecie w tym zdjęciu małą inspirację dla siebie ;) Buźka i do następnego!