22 września 2014

INSTAGRAM

Witam :) Dzisiaj kolejne zaproszenie na mój profil na instagramie http://instagram.com/monikamasina :) Kolejny weekend i kolejne wesele, tym razem już jako goście ;) Sukienkę którą widzicie na zdjęciach zamówiłam na http://www.missguided.eu/  ale krawcowa zmniejszyła w niej dekolt, który był jednak zbyyt głęboki ( wiem, że niektórzy pomyślą, że ten jest już maksymalny, ale oryginalna wersja jest dużo bardziej odważna ) Jak dla mnie wyszło idealnie:) Biżuteria pochodzi z Glitter , a drobne łańcuszki zamówiłam na allegro :) Męża ubrałam w granatowy garnitur z motywem pasków na koszuli i krawacie :) Urosłam kiedy zadowolony przed lustrem powiedział " Jak ma się porządną kobietę to porządnie się wygląda." Także drogie Panie dbajmy o swoich zwłaszcza  nie interesujących się modą Panów, ale nie ubierajmy ich pod siebie. Często widuję pary, które są ubrane "pod kolor" sukienki Pani:) Nie wiem,dlaczego w pl nadal panuje taka moda. Nie oszukujmy się, można śmiało nazwać to obciachem ! Z doświadczenia wiem, że warto jest słuchać drugiej osoby i wypracować kompromis, w którym obie strony będą czuły się komfortowo. Każde z nas jest indywidualnością, nie zagrzebujmy jej pod pantofel, ale pielęgnujmy i słuchajmy tej drugiej połówki. Ja szanuję mojego męża za  jego stanowczość i podoba mi się to, że nie pozwoli się przebrać pod moje dyktando:) Stawia mi przez to niełatwe wyzwanie, ponieważ ściera się moja pomysłowość z jego stanowczością. Jednak, kiedy widzę jak zadowolony przegląda się sobie w lustrze ja odrabiam kolejną lekcję pokory. Warto być sobą i pozwolić na bycie sobą tym których kochamy.