26 września 2014

FURRY BIKER JACKET


  Witam:) Przez ostatnie dni aura była zachęcająca do robienia zdjęć, jednak zanim zebraliśmy się do zrobienia kilku fotek zastał nas deszcz i chłód :) Mimo wszystko postanowiłam podjąć wyzwanie pogodzie i pokazać wam ciepły i wygodny jesienny zestaw w militarnym stylu :) Oczywiście mile byłyby widziane botki lub kozaki w tym stylu, ale ja zawszę muszę tchnąć odrobinę kobiecości do moich zestawów dlatego wybrałam botki na obcasie :) Jeżeli szukacie fajnej biker jacket na ten sezon polecam te z futrzanymi kołnierzami, które nie będą tylko modnym, ale również cieplutkim dodatkiem;) Mam nadzieję, że mimo niepogody i smutnych zdjęć ten zestaw przypadnie wam do gustu :) Miejmy nadzieję, że wkrótce przyjdą słoneczne dni;) Buziaki i do następnego;)
ZAPRASZAM NA MÓJ INSTAGRAM !!

Kurtka/ Jacket TUTAJ/HERE / Spodnie/Pants ZARA / Buty/ Boots TUTAJ/HERE / Top Asos.com / Bag MK