4 września 2014

CASUAL CHIC


Witam:) Dzisiaj porzuciłam brązowe i czarne dodatki na rzecz beżu. Jest to kolor, którego praktycznie na ma w mojej szafie, ale w tym sezonie jesienno- zimowym postanowiłam coś zmienić:) Do tego zestawu świetnie pasowałby długie dżinsy lub boyfriendy, ale postanowiłam korzystać z pogody póki się da i wynalazłam w szafie zeszłoroczne podarte dżinsowe bermudy :)
Fajnie jest łączyć nowe ze starym, fajnie jest mieć w szafie ponadczasowe ubrania, które nawet po roku zalegania w szafie nadal dobrze prezentują się w odświeżonym wydaniu :) Mam nadzieję, że ten zestaw zainspiruje was do wykorzystania tego co macie w szafie i łączenia z tym co aktualnie jest modne na ulicach. Pamiętajcie, że dobry wygląd jest kwestią odpowiedniego wyboru ;) Do następnego Kochani!

Okulary/Sunnies  RayBan // Koszula/ Shirt  H&M ( zeszły sezon) // Szorty/ Shorts  Pull&Bear ( zeszły sezon) / Torebka/ Bag ZARA/ Buty/ Heels  ZARA





17 komentarzy:

  1. nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy! idealne, moje wymarzone!
    tak zapytam jeszcze - jaki masz rozmiar buta? wydają się dość duże (sama mam 40/41 :))

    luxurypauline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) mam rozm 39, te szpilki mają długie noski, kupiłam je ponieważ do mojego wzrostu i budowy wyglądają w sam raz i wyszczuplają mi nogi ;) do tego są bardzo wygodne :)

      Usuń
    2. każda kobieta powinna mieć takie buty! są bardzo ładne :) pozdrawiam!

      Usuń
    3. a ile masz wzrostu Moniko, jeśli można zapytać? ;>

      Usuń
  2. piękna stylizacja !!! u mnie dzisiaj podobne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcyjnie !
    buty i torebka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful casual outfit!

    http://ecleticaandchic.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. Monia, kruszynko Ty, ale pięknie schudłas! Wyglądasz odjazdowo!
    A zestaw bardzo w moim stylu, uwielbiam koszule, szczególnie te wyglądające jak z męskiej szafy, najlepiej ze spinkami:-D
    Te podarciuchy dodają ostrości i stylowego smaczku, bardzo mi się podoba ♡
    Pozdrawiam:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie, super szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko mam pytanie odnośnie prostownicy Ghd, czy jest duża roznica między starsza wesja, , którą posiadasz Gold a najnowsza Eclipse?? Planuje zakup, a nie wiem która wybrac,tym bardziej ze cenowo trochę się różnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica w jakości jest ta sama, starsza wersja ( ta normalna nie z dużymi płytkami) jest zgrabna, poręczna i dobrze prostuje, ale i też rewelacyjne kręci włosy, nowa eclipse jest większa, wygląda bardziej ekskluzywne i nie ma już technologii jonowej tylko tri-zone prostuje włosy "totalnie" nawet można prostować grube pasma włosów co przyspiesza prostowanie. Jeżeli nie masz mega trudnych włosów do prostowania, loczków, sprężynek i twoje włosy trzymają się wyprostowane cały dzień a chciałabyś je też kręcić i zaoszczędzić ;) to polecam tą starszą wersję, ponieważ do normalnych włosów w zupełności wystarczy:) Ja mam ją już 3 lata i działa cały czas tak samo dobrze :)

      Usuń
  8. hey Monia! wlasnie sie zastanawiam jaka diete stosowalas ze tak schudlas, wygladasz bosko :)) mam slub za pare miesiecy i pora wziac sie za sebie. Bylas u dietetyka czy jakas inna diete stosowalas ? pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba na tych zdjęciach wyszłam szczupło, ponieważ ważę 61kg schudłam prze wakacje może ok 2kg także tyle co nic:) zresztą w tych szortach chodziłam w zeszłe wakacje i nie zauważyłam żeby były luźniejsze :) Nie odchudzam się i nie jestem na żadnej diecie od 2 miesięcy nie byłam na siłowni.

      Usuń
  9. Amazing casual outfit !!!.
    http://www.pperlenoirstyle.com

    OdpowiedzUsuń