1 września 2014

1ST SEPTEMBER


Witam :) Mimo, że mamy początek września to już czuć jesienny klimat :/ Dzisiaj proponuję wam zestaw, który mogłabym nazwać " dobra baza " przy czym "bazą" określiłabym biały top, czarną marynarkę, czarne buty i torebkę. Czy  masz taką "bazę" w swojej szafie ? Sądzę, że większość kobiet odpowie twierdząco :) Teraz wyobraźcie sobie do tej "bazy" inny kolor spodni np. granat/brąz/ burgund / czerwień lub klasyczną czerń albo zwykłe dżinsy slim lub boyfriendy. Czy inne spodnie równie dobrze funkcjonowałby z naszą "bazą" ? Jak myślicie? :) Jeżeli odpowiedź jest twierdząca to co pomyślelibyście o mnie, gdybym spodnie khaki zamieniła na ostry róż podobnie jak czerwone usta i paznokcie?

Chciałabym wam pokazać, że

styl jest kwestią wyboru

to wybory jakich dokonujemy każdego dnia są odzwierciedleniem naszego charakteru, zasad, wartości czy przekonań. Nasza siła przebicia i sam styl płynie z wewnątrz nas z naszego charakteru i tego w jaki sposób się zachowujemy. Moim zdaniem podobnie jest z pięknem, którego często nie widzę tam, gdzie postrzegają go inni. Na mnie ładna buzia nie robi wrażenia, można być atrakcyjnym i przy tym bezbarwnym i odwrotnie można być mniej atrakcyjnym niż koleżanka, ale mimo wszystko bardziej zauważalnym i docenianym. Piękno jest kwestią gustu,a  moda jest sezonową przygodą, która zmienia się lub powtarza co jakiś czas. Jedynie styl jest źródłem nas samych czymś, co manifestujemy i czego nikt nam nie odbierze. Jest tym, co czyni nas widocznymi lub niezauważalnymi, jest indywidualny i osobisty, jest kwestią naszego wyboru.

Marynarka / Blazer  Vila // Top Estradeur  // Spodnie Zara/ Buty/Heels Zara // Bag Michael Kors/ Sunnies RayBan




18 komentarzy:

  1. Wspaniała torba, na która poluję od dłuższego czasu !

    majlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! w moim stylu!

    ____________________
    a u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu jesień/zima

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,
    Jak zawsze piekne wygladasz :) a Twoje stylizacj zawsze mnie inspiruja :)
    Mam pytanie czy nie czujesz dyskomfortu jak nosisz szpilki i jestes dosyc wysoka ?
    Pytam, poniewaz sama mam 174 i zawsze jak zaloze 10 11 cm to goruje nad innymi :p
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey Monia :) Nie czuję dyskomfortu ponieważ mój narzeczony oraz rodzina są wysocy i najczęściej z nimi przebywam, a na innych jakoś specjalnie się nie oglądam, szczerze to w ogóle o tym nie myślę:) Przecież nie jestem 2 m :) znam dziewczyny, które są naturalnie wyższe nawet, kiedy ja jestem na obcasach i sama wtedy czuję się niska :) W ogóle to jestem zdziwiona, że ktoś może zaprzątać tym sobie głowę... rozumiem tylko dziewczyny, które mają niższych facetów i naprawdę mają rozterki kupując buty na obcasach, sama nie wiem czy wtedy nie zrezygnowałabym z takich butów :(

      Usuń
    2. Rozumiem :)
      Ja tez mam chlopaka ktory jest wyzszy ode mnie wiec kiedy z nim jestem nie mam problemu :)
      Ale zawsze slysze od innych jaka ty jestes wysoka w tych szpilkach np :p owszem czasami smieszy mnie to ale chcialabym tak jak ty w ogole nie zwracac na to uwagi :) Niestety jstem osoba ktora slyszy komlementy a nie wierzy nie, czasami mysle ze jestem pewna siebie znam swoja wartosc i podobam sie sobie ale czesto zdarza mi sie miec okropnego dola i sama nie wiem czemu...
      Pozdrawiam
      Mona

      Usuń
  4. Wspaniale wyglądasz! Jesteś piękną kobietą i masz naprawdę świetny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing chic and stylish outfit!

    http://ecleticaandchic.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze zestaw bardzo mi się podoba..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy spis, a co do stylizacja bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. klasa ,klasa klasa!!!!
    wspaniale khaki komponuje sie z czarna marynara!! no i Twoje wlosy wow!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jednak czerwona szminka dodaje tej kobiecości <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A Ty jak zawsze piękna i elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny plog, piękne stylizacje! Będę zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś moją inspiracją *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nadal pracuję nad swoją bazą...
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń