25 sierpnia 2014

KLASYCZNY MAKIJAŻ CZERWONYCH UST


Witam:) Dzisiaj chciałam wam opisać jak w kilku krokach zrobić prosty, klasyczny makijaż czerwonych ust. 

TWARZ

Dobrze przygotowana skóra twarzy jest podstawą każdego makijażu. Jednak, kiedy maluję usta na czerwono staram się, aby idealnie pokryć twarz podkładem, jeżeli jest taka potrzeba korektorem. 
Ogólnie nie narzekam na cerę więc sam podkład wystarcza, a korektorem rozjaśniam tylko "trójkąt" pod oczami. 

Podkład MAC StudioFix numer NC20 
Korektor pod oczy Flomar numer 2
Transparentny puder utrwalający makijaż Krayolan Anti Shine Powder

POLICZKI

Przy tego rodzaju makijażu skupiamy się na ustach, dlatego nigdy nie używam różu na policzki tylko podkreślam je bronzerem. Nakładam również bronzer na czoło i żuchwę, aby delikatnie wykonturować twarz. 

Bronzer Dior NudeTan numer 002

OCZY

Zasada jest prosta, kiedy podkreślamy usta nie robimy mocnego makijażu oka, chyba że naszym celem jest osiągnięcie dramatycznego ( nie w złym kontekście;) takie looki bywają bardzo zmysłowe i piękne na wieczór ;)) makijażu wieczorowego lub okazjonalnego:) 
W tym makijażu oka użyłam :

bazy pod cienie UrbanyDacay 
i cienia Foxy z palety NAKED 2 ( jest to żółty cień, który nie kontrastuje z kolorem skóry) 
eyelinerem z Lovely zrobiłam lekko wychodzące kreski, jednak możecie również zrobić krótkie kreski bez  " ogonków" ;)

dolna powieka: na linii wodnej biała kredka (koniecznie! ) a na dół użyłam cienia o łososiowym odcieniu również z paletki NAKED 2 

rzęsy wytuszowałam Loreal Telescopic , oczywiście dla bardziej odważnych świetnie sprawdzą się sztuczne rzęsy ;)


USTA

Przed nałożeniem pomadki na ustach został podkład, który dodatkowo przypudrowałam a usta obrysowałam jasnym korektorem. To dobra baza, która sprawiła, że pomadka trzymała się do końca dnia ;) Ważne jest, aby dobrać odpowiedni odcień czerwieni do naszego typu urody ;)

Konturówka MaxFactor kolor Red
Pomadka Rimmel Kate nr 22

BRWI

Brwi mam gęste z natury, dlatego podkreślam je brązowym cieniem i delikatnie koryguję ich kształt . Pamiętajcie, że czarne brwi zrobione henną, albo podkreślone czarną jak smoła kredką nigdy nie wyglądają dobrze i szpecą nawet najładniejszą dziewczynę. Niestety jest to najczęstszy widok jaki spotykam ostatnio w dziennym makijażu u kobiet :/

Mam nadzieję, że zainspirujecie się tym prostym, aczkolwiek efektownym makijażem :) Pamiętajcie, że kluczem jest odpowiedni dobór kolorówki ( podkład/ korektor/ pomadka/ bronzer) do naszego typu urody:)