9 sierpnia 2014

KHAKI I PANTERA


Witam:) Przedwczoraj robiłam porządki w szafie i natknęłam się na tę spódnicę z Mohito, od razu zaświtało mi w głowie połączenie jej z kolorem khaki, dlatego dorzuciłam zwykły t-shirt z h&m i postawiłam na wygodne sandały z zary. Mimo, że stara spódnica dawno mi się znudziła postanowiłam odkryć ją na nowo :) Tym zestawem chciałam was zainspirować do zabawy modą i wykorzystywania tego co "stare" w szafie. Mnie do tego połączenia zainspirowała kolekcja Balmain A/W 2014 i chociaż moje stare łaszki z szafy ciężko porównać do tych od projektanta to zdecydowanie jest to ciekawy i stylowy look w wersji wild:) Mam nadzieję, że spodoba wam się to połączenie i zmotywuje do wykorzystania ubrań mieszkających w zakamarkach waszej szafy:) Do następnego!

Top H&M / Spódnica/ Skirt Mohito ( last season) / Sandały Zara/ Bag Aldo/ Sunnies RayBan Outdoorsman Craft