3 sierpnia 2014

GREEN AND JEANS


You try too hard girl! Czy czasem tak nie jest? I'm bardziej oczekuje się od nas blogerek wymyślnych stroi tym większą mam ochotę na zwykły t-shirt i dżinsy.  To zwykłe, to nudne to słabe pfff t-shirt i dżinsy? Ale to jest moja inspiracja dla was, aby was zainspirować i przekonać, że proste rozwiązania zawsze wyglądają cool;) do tego looku wybrałam zielony t-shirt, który jest idealnym odcieniem zieleni dla mnie, ma być prosto, ale nie byle jak, dlatego kolor jest kluczowy, tak jak dobrze dobrane dżinsy:) Jeżeli jesteście fankami minimalizmu i prostych rozwiązań na co dzień kupujcie mniej, ale za to lepszej jakości ubrania, a zwłaszcza dodatki. W tego typu lookach są one kluczowe:) Mogłam ubrać do tego trampki, albo adidasy, ale ja najlepiej czuję się w moich czarnych, matowych szpilkach, które uwielbiam hih zawsze lubię dodać coś konkretnego :) Mam nadzieję, że spodoba wam się ten zestaw i zdjęcia :) Do następnego!:) 

Top Asos.com
Jeans LEE
Bag MICHAEL KORS