30 sierpnia 2014

CORAL AND GOLD MAKE UP



Witam:) Dzisiaj mam dla was propozycję makijażu w pięknym odcieniu koralu jaki proponuje Dior:) 
OCZY
 Makijaż oka wykonałam paletką cieni NAKED 2 
Na górnej powiece głównym cieniem jest złoty, w kącikach brąz zintensyfikowany czernią
eyelinerem z Lovely zrobiłam delikatną kreskę
Na dolnej powiece powtórzyłam złoty i brązowy cień, delikatnie nakładając czarny cień na linię rzęs , które wytuszowałam Loreal Telescopic 

TWARZ

Podkład MAC StudioFix numer NC20
Bronzer Dior NudeTan 002
Róż Dior Rouge kolor RED
Rozświetlacz MAC Soft and Gentle

USTA
Dior kolor Mazette 028


23 komentarze:

  1. Wspaniale wyglądasz, masz przepiękny uśmiech i śliczne ząbki :) Makijaż też mi się podoba, szczególnie kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie jedno malutki zasadnicze pytanko: MOGE UKRAŚĆ CI WŁOSY?

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko farbując swoje długie włosy używasz 2 opakowań farby czy jedno wystarcza? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na odrost to jedno, ale jak na całe włosy to dwóch :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Jutro wybieram się po tę farbę i już nie mogę się doczekać efektu końcowego ! :))

      Usuń
  4. O Boże jaka jesteś piękna! Wiele modelek z pierwszych stron gazet nie umywa się do ciebie ! I cudny ten koralowy makijaż, znaczy usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, ale bardzo niewyraźne zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ale nie ma światła nie ma dobrych fotek :/

      Usuń
  6. Wow:) megapieknie:) zawsze jak tu wchodze to wydaje mi sie,ze powinnas byc aniolkiem Victoria's Secret:) i na pewno najpiekniejszym:))buzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee tam lepiej być aniołem w życiu niż na wybiegu :D ale jesteś przemiła i dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
    2. Ooo bardzo ladnie powiedziane:) plusik za to:) pokazujesz ze stylish to nie tylko styl i wyglad ale tez inteligencja i serce:) bravo za to:)buzi od Zuzi:)

      Usuń
  7. dlaczego nie pomalujesz się tańszymi kosmetykami? polek nie stać na tak drogie zabawki do makijażu a blog ma być podobno dla nas, a nie tylko lans..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym co to znaczy "dla was" ? blog jest o mnie dla mnie samej ponieważ prowadzę go z pasji i pokazuję wam jakąś część siebie i pomysłów na siebie nie kopiując, a budując swój własny wizerunek, który jakby nie było zainspirował już kilka kobiet :) Nie będę się zmieniać i robić coś tylko dlatego, żeby komuś się przypodobać, zawsze znajdzie się ktoś dla kogo będę nie wystarczająco dobra :) ja nie z tych blogerek, którym pluje się w twarz i udają, że pada deszcz :D Sztuczna i zakłamana grzeczność kiedy tak naprawdę nie rozumiem Twojego podejścia do życia i myślę inaczej niż Ty :) Kiedy byłam jeszcze na studiach i nie było mnie stać na dobre kosmetyki czy ubrania podpatrywałam inne dziewczyny i w drogerii albo na jakiś bazarach wyszukiwałam podobnych, tańszych rzeczy i nigdy nie miałam kompleksów, że nie stać mnie na diora :) Szybko zaczęłam pracować i od 7 lat pracuję na swoje zachcianki ponieważ ani mój narzeczony, ani rodzice nigdy nie zamierzali ich nawet spełniać i jestem wdzięczna za to, że nikt od małego mnie nie rozpieszczał, ponieważ potrafię docenić to co mam i nie boję się na to zapracować. Ważne jest, aby motywować siebie wzajemnie i samemu poszukiwać optymalnych rozwiązań,zmienić myślenie a nie usiąść i narzekać na innych :) Takimi komentarzami pokazujesz tylko swoją słabość, a powinnaś być ponad to i spróbować poszukać tańszego rozwiązania i zrobić kontrposta makijaż Stylish za 50 zł czyli jak się malować a przy okazji nie lansować :D hehe Pozdrawiam i co złego to nie ja :P :D

      Usuń
    2. i oto chodzi, podoba mi się twoja odpowiedz, nie warto wchodzic w slowne utarczki. kiedyś pisałaś w postach więcej od siebie, pamiętasz, filozofowałaś trochę o życiu i nie tylko, lubiłam cię czytać, twoje myśli ubierane w słowa. teraz tego brakuje na blogu, przez co sprawiasz trochę wrażenie wiesz te twoje np fotki selfie pokazywanie męża, kawki itp że się lansujesz, jak mieszkałaś w ruszowie tego nie było, ale te fotki przy aucie.. Monika wiesz jak to wygląda., moze warto zachować trochę prywatnosci, bo pozniej np mozesz tego zalowac czy cos...życzę tobie, abyś nie zmieniała się i była taka jak kiedyś monika skromna, która się nie wywyżsża i nie lansuję (nie twierdzę że teraz to robisz!) ale nie zmieniaj się, nie staraj się na siłę pokazać wrednym sąsiadkom ruszowiankom, że jesteś lepsza od nich, niech ci sodówa do głowy nie uderzy. pamiętaj o zasadach i moralach, jakie wyniosłaś chociażby ze studiów. wielu dziewczynom np. blogerkom odbija szajba, myślą ze jak mają 200 lajków pod zdjęciem to są vipem w cyberswiecie, a to nie oto chodzi.... Kończąc sobą bądź, nie pod publikę, nic na siłę, dla pokazu .... Pozdrowienia!!:)

      Usuń
  8. Kochana kiedy będzie nowy post? :-) Uwielbiam Twojego bloga, pozdrawiam serdecznie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pomadka <3 Ślicznie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wow i raz jeszcze WOW - cudowna jak zwykle. :):*

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko ja rowniez chcialam Ci bardzo podziekowac bo dzieki Tobie zrozumialam ze podkreslanie brwi czarna kredka nie bylo dla mnie korzystne (jestem szatynką), skusilam sie na odcien chlodnego brazu tak jak pisalas wczesniej w komentarzu i musze powiedziec ze wygladam o niebo lepiej..po prostu nie poznaje swojej twarzy, wydaje sie ona lagodniejsza, sympatyczniejsza i ladniejsza :D dzieki regularnemu czytaniu Twojego bloga wiem co jest dla mnie w makijazu korzystne a co nie...Więcej takich porad Moniko! Jestes wielka!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. Super makijaż! Na pewno zajrzę tu jeszczę :*
    Zapraszam również do mnie: http://lookbyfebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń