7 sierpnia 2014

MY BEAUTY SECRETS CLARINS


Witam! Dzisiaj zapraszam was na post o pielęgnacji twarzy, która dla mnie jest podstawą i codzienną rutyną rano i wieczorem. Kiedy kupuję kosmetyki zawsze używam jednej linii danej marki. Ostatnio była to Vichy linia Idealia, którą miesiąc temu zamieniłam na linię kosmetyków CLARNIS. Zdecydowałam się na Clarins z kilku powodów, po pierwsze chciałam spróbować czegoś innego, po drugie kosmetyki tej marki bazują na naturalnych składnikach roślinnych, po trzecie słyszałam wiele pozytywnych opinii o Double Serum, które jest idealnym serum dla cery w moim wieku. 
Także na mojej toaletce znalazło się 6 produktów tej marki, które stosuję od miesiąca. 

Codziennie zaczynam od demakijażu twarzy i tonizacji. 

Pierwszy produkt od lewej to Tonik Clarins  do demakijażu do cery mieszanej i tłustej. Cenę i opis produktu znajdziecie TUTAJ

Drugi produkt to Mleczko do demakijażu do cery normlanej, mieszanej, tłustej. Cena i opis TUTAJ

Moja pielęgnacja: Najpierw mleczkiem zmywam makijaż, następnie przemywam twarz tonikiem, który usuwa resztki mleczka, makijażu i tonizuje twarz. 


Następnie, gdy tonik się wchłonie na twarz nakładam serum Clarins Double Serum.
Opis produktu znajdziecie TUTAJ


Gdy serum się wchłonie wklepuję balsam  pod oczy Clarins Baume "Special" Contour. 
Opis produktu znajdziecie TUTAJ


Ostatni krok to krem. Ja wybrałam odżywczy krem na noc Clarins Multi Active Nutri
Opis produktu znajdziecie TUTAJ


Raz w tygodniu wykonuję peeling. Tym razem pierwszy raz wybrałam peeling "gumkowy" który po zaschnięciu ścierasz z twarzy jak gumka:) Ciekawa zabawa i skuteczna. 
Opis produktu znajdziecie TUTAJ


Podsumowanie:

Jak już wspomniałam kosmetyków używam  od miesiąca, sami możecie ocenić stan zużycia np. toników czy serum;) Moja skóra nigdy nie wyglądała lepiej, jest nawilżona, niedoskonałości zniknęły ( niestety  przed menstruacją zawsze coś mi wyskakuje, ale to już normalne:)) Z czystym sumieniem mogę polecić wam każdy produkt, który dzisiaj wam pokazałam.  Największą zaletą tych kosmetyków jest to, że ich skład bazuje na naturalnych ekstraktach z roślin co da się odczuć:)
Zawsze śmieszą mnie pytania o podkład. Jaki masz podkład? Dlaczego nikt się nie pyta Jak pielęgnujesz swoją cerę?  Prawda jest taka, że kluczem do spektakularnego wyglądu podkładu, czy w ogóle makijażu jest starannie wypielęgnowana, złuszczona i nawilżona cera, a nie podkład. Tak naprawdę nie potrzebuję korektora wystarczy, że nałożę pompkę lekkiego podkładu i już efekt idealnej cery jest zadowalający. Pamiętajcie o tym, ponieważ mam wrażenie, że za dużo wymagamy od makijażu:) Oczywiście możemy zapudrować i zamaskować wszystko na twarzy, ale z doświadczenia wiem, że im więcej pielęgnacji tym mniej makijażu nam potrzeba:) Oczywiście mam na myśli codzienny makijaż, ale Panie, które szykują się na wielkie wyjścia czy ślub powinny również mieć na uwadze fakt, że ich wygląd w dużej mierze będzie zależał od tego jak przygotują swoją cerę na ten wielki dzień ;)
Mam nadzieję, że tego typu posty są wam pomocne i zainspirują was do codziennej pielęgnacji twarzy.
Pozdrawiam:*