28 sierpnia 2014

BIG WHITE SWEATER


Witam:) Po ostatnich zimnych i deszczowych dniach moim jedynym marzeniem był zakup ciepłego swetra w stylu oversize. Długo i daleko nie musiałam szukać, ponieważ idealny znalazłam w zarze :) Jeżeli szukacie ciepłych i ciekawych spodni na jesień to polecam wam te pikowane cudeńka:) Link do nich znajdziecie TUTAJ. Jak zawsze proponuję wam prosty i klasyczny zestaw, który mam nadzieję zainspiruje was na chłodniejsze dni :)

Sweter ZARA/ Spodnie TUTAJ / Buty TUTAJ/ Torebka Michael Kors





v02 Image Banner 728 x 90

42 komentarze:

  1. 'Jakiej farby do włosów używasz, jakiego koloru właściwie, że efekt jest tak nieziemski ?!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreal Sublime Mousse kolor Naturalny Jasny Brąz ;)

      Usuń
    2. O jaaaa Monika nie znudzi się tobie odpowiadac ciagle na to pytanie hahaha :) ludzieeee ;;D

      Usuń
    3. hehe a mam inne wyjście? :D

      Usuń
    4. A co to za problem ? Nie każdy zagląda tu codziennie, ja np. jestem tu po raz pierwszy (stąd to pytanie). Nie rozumiem zatem bulwersacji ze strony "Anonimowy 29 sierpnia 2014 00:06"... Tobie zaś, Moniko, dziękuję za wyrozumiałość ;-))

      Usuń
    5. to prawda, że na to pytanie odpowiadam codziennie, czasem po kilka razy na fb czy meilowo, ale akurat w tej kwestii mam cierpliwość ponieważ rozumiem, że nie łatwo jest dobrać wymarzony odcień farby zawłaszcza w brązach. Kobiety często kupują kolor Brąz a po zafarbowaniu okazuje się, że włosy są prawie czarne, a potem już ciężko zejść z koloru i klapa :/ wiem jak to jest ;) Dlatego fajnie jest zmieniać coś w świadomości kobiet:) Ja do tego koloru doszłam jedynie metodą prób i błędów , dlatego niech inni uczą się na cudzych (moich) ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Piękny kolor włosków, piękny makijaż, śliczny sweterek :) Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love this black and white combination!

    www.misstyrafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak moje spodnie :) powiedz kochana jak się je nosi ho właśnie zamierzalam je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Monia, jesteś wspaniała! <3 Regularnie odwiedzam Twojego bloga. Uwielbiam takie proste, nie wymuszone stylizacje.
    Ta jest 100% w moim stylu.

    Pozdrawiam, Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję , a najbardziej za to, że rozumiesz moją pracę na tym blogu :*

      Usuń
  6. sweter jest świetny!
    ma się ochotę wtulić w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś tą twarzyczkę dziś widziałam w dodatku tak samo piękną ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola i wzajemnie :) Dla mnie to jesteś najładniejszą dziewczyną spośród Twoich rówieśniczek tutaj:)

      Usuń
  8. Mi też się bardzo podoba :) prosto, skromnie ale jednocześnie spodnie dodają charakteru tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś czytała w moich myślach, kiedy się dzisiaj ubierałam :) Dzięki za ten komentarz :)

      Usuń
  9. Spodnie rewelacja! Świetnie skomponowałaś to ze swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nie do końca powiązane pytanie, ale cekawi mnie jakich perfum zazwyczaj używasz? Mogłabyś z czystym sumieniem polecić jakieś świeży, seksowny i elegancki zapach (nie za słodki). Stylizacje jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne pytanie :) Moje ulubione Dior Miss Dior, Lancome La vie est belle , Dolce and Gabbana Intense , Chanel Chance, dość ciekawy jest zapach Hermes'a i nowy zapach Boss dla kobiet :)

      Usuń
  11. Cały look bardzo na tak.
    Wszystko ze sobą świetnie się komponuje :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. z tego co pamiętam jak pisałaś masz doczepiane tj przedłużane włosy u fryzjera?? trochę czasu już je nosisz. opowiedz nie obawiasz się o swoje, że się nie zniszczą wypadną? końcówki się mogą przecież pokruszyć. a te twoje doczepy to jak działają sorki ze pytam ciekawość wczepiane gdzie są>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy przedłużałam w listopadzie ale usunęłam jakoś styczeń/ luty ( już nie pamiętam nawet) teraz mam swoje włosy :) Po tych doczepianych odczulam trochę osłabienie włosów, zaczęły mi trochę wypadać, ale nie było tragedii:) Ogólnie to te doczepki to bardziej moja fanaberia była niż potrzeba, ale zapuszczę jeszcze z 10 cm swoje i efekt będzie taki sam :)

      Usuń
  13. Jak często odpowiadasz Monika na maile ? Napisałam i czekam na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się odpowiadać, ale ostatnio już mi się wszystko wymyka spod kontroli za 2 tyg mam ślub i dopinam wszystko na ostatnią chwilę i staram się nie zaniedbywać bloga, sprawdziłam skrzynkę, ale już nie wiem co to za e-mail :(

      Usuń
  14. aaa teraz to juz wiem :) nie poznałam z początku:) teraz to bede czytała codziennie Twojego bloga. Pozdrawiam Aga (dziewczyna z solarium)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga również pozdrawiam jesteś sympatyczną dziewczyną <3

      Usuń
  15. aaa nie poznalam :) teraz juz wiem i bede na biezaco sledzic bloga:) pozdrawiam Aga (dziewczyna z solarium)

    OdpowiedzUsuń
  16. sweter jest świetny, faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie ! :) spodnie masz genialne;)

    ps. Ja dopiero teraz zamieściłam post ( pewnie domyślasz się dlaczego)
    z wizyty Fashion Police, gdzie również jesteś i Cię otagowałam ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Moniko...czy mozesz napisac jaki masz rozmiar tych spodni?? jak dla mnie są extra i chyba się skuszę aby je zamówić ale boje sie ze nie trafię z rozmiarem..myślę ze jestem troszkę ''krąglejsza'';p od Ciebie i poprostu chciałabym porównac..będę wdzieczna za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hey:) mam rozm S/36 ( nie pamiętam jak określili rozm) , ogólnie są dobre, ale niestety jak zawsze przy moim wzroście ( 174 cm) mam je do kostek:( Jeżeli jest tak jak piszesz to zamów M na pewno nie będą za duże, a nawet lepiej jak będą odrobinę luźniejsze, ponieważ są grube i słabo się rozciągają :)

      Usuń
  19. like the combination.... so cool!!!

    http://tamysfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo za odpowiedz!!:) napewno je zamówię!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycasz swoim wyglądem. Pięknie nauczyłaś się podkreślać swoje atuty, gratuluję i szczerze życzę powodzenia, ponieważ obserwuję już bardzo długo! :)

    OdpowiedzUsuń