14 lipca 2014

GIRL AROUND THE TOWN



Witam:) Dzisiaj mam dla was prostą i kobiecą inspirację:)  Ołówkowa spódnica i bluzka z baskinką, biel połączona z pastelami takie połączenie nada świeżości każdej kobiecie. Mimo, że nie jestem fanką pasteli to postanowiłam znaleźć na nie swój własny sposób:) Jestem osobą, która nigdy nie mówi nigdy! Uważam, że trzeba być otwartym na zmiany, na nowości, na zmianę postrzegania mody i nabrania do niej większego dystansu. Często nie potrafię zrozumieć ludzi, którzy mówią czemuś nie, nawet nie próbując. Już dawno nauczyłam się, że otwartość to gotowość na zmiany, to kolejny etap i wysiłek, który trzeba podjąć, aby nie znajdować się wciąż w tym samym punkcie odniesienia. Notoryczna postawa na "NIE" sprawia, że zatracamy się w rutynie i swoich osądach, zostajemy w tym samym miejscu, kiedy inni już są daleko przed nami. Pewne postawy są odzwierciedleniem naszego światopoglądu, może dlatego otwartość na zmiany jest często kojarzona z brakiem stabilności, który wywołuje w nas strach przed nieznanym. Czasem jak czytam opinię " Ładne masz buty, ale ja nie odważyłabym się takich ubrać" myślę sobie, skoro boisz się założyć zwykłe buty to z jaką odwagą podejmujesz najważniejsze decyzje w swoim życiu też boisz się co pomyślą o tobie inni? 

Ktoś spojrzy dzisiaj na mnie i powie, .. ale mi to ałtfit! różową kieckę ubrała, buty jak do ślubu i myśli, że zna się na modzie. A na kozaczku pisali, że różowy to nawet nie jest już modny hehe :)  Sądzę, że ci wszyscy "anonimowi pseudo styliści" ;) nie rozumieją, że dzisiejsza moda nie jest sztuką opierającą się na podążaniu za trendami i zaspokajaniu czyiś oczekiwań, albo wizji.  Dzisiejsza moda jest trudną sztuką podkreślania swojej osobowości, umiejętnością sprawiania, że strój wydobędzie z ciebie to co masz najlepsze i najpiękniejsze, a nie stanie się odstającą od całego wizerunku pomyłką, ale spójną historią ( jejku prawię jak Jacyków ;)   Ja zawsze oceniam wygląd całościowo, analizuję dodatki, szukam w tym wszystkim osobowości. Zrozumienie tej prostej zasady pozwoliło mi na odnalezienie własnego kobiecego, seksownego i minimalistycznego stylu od którego długie lata uciekałam i którego tak do końca nie rozumiałam. Nie zastanawiam się czy to jest top, czy to jest feszyn, czy spodoba się to sąsiadce, kiedy staje przed lustrem i czuję się pięknie sama ze sobą, wtedy bez wahania wychodzę z domu:)

Top ZARA
Spódnica/ Skirt ZARA
Torebka/ Bag KAZAR
Buty