21 lipca 2014

LATEST LOOKS # 1


Witam:) Dzisiaj ( sama nie wiem dlaczego) postanowiłam zrobić zbiór tego, co od kilku miesięcy pojawiało się na blogu. Nie wiem sama, czy robię to dla was, czy bardziej dla siebie samej, ale jedno jest pewne :) zbiór i tym samym usystematyzowanie moich dotychczasowych zestawów pomógł mi w całościowy sposób spojrzeć na własny styl. Może dla was będzie to jakaś inspiracja, albo mała podpowiedź i znajdziecie w tym wszystkim coś dla siebie:) 


Pierwsze zdjęcie jakie wrzuciłam to zdecydowanie czarne total looki. Wybrałam je numerem jeden, ponieważ czarny jest zdecydowanie moim kolorem, zawsze wyglądam w nim dobrze, nawet ( zwłaszcza)  bez make up. Jako południowa zima zawsze biorę ciemne kolory za pewniak i nigdy się jeszcze nie zawiodłam :) Świadomość tego w jakich barwach wyglądamy dobrze i źle, daje nam potężną moc hihi tak moje drogie , to jest moc kierowania swoim wizerunkiem i ubierania się w przyjemny, szybki i najbardziej efektywny sposób;)


 Kolejny kolor, który uwielbiam i który z wzajemnością uwielbia mnie, jest czerwień! Argumenty są te same jak przy kolorze czarnym ;)



Oczywiście największą popularnością cieszyły się białe total looki:) Często pojawiały się komentarze, że w bieli wyglądam wręcz anielsko hihi coś w tym jest, ponieważ żadna stylizacje nie były tak popularne jak te w bieli ;)


Oczywiście prócz czerni, bieli i czerwieni istnieją inne piękne kolory, o których istnieniu nie zapomniałam. Poniższe eksperymenty z kolorem uważam za udane:) Moje najlepsze odkrycie to kolor wina oraz kolor zielony, dużym zaskoczeniem był dla mnie pomarańcz, w którym czuję się bardzo dobrze;)


Jak już pewnie zauważyliście zazwyczaj wybieram gładkie materiały ( bez wzorów), dlatego czasem dla odmiany stawiam na jakiś wzór: kwiaty, paski, krata pojawiły się nawet palmy, wprawdzie wypadłam w nich blado, ale byly! :)


Kiedy odpuszczam sobie obcasy wybieram trampki, w tym sezonie panterkowe trampki z SENSO całkowicie opanowały moje codzienne zestawy i mimo, że panterka nie jest już trendy to ja mam odmienne zdanie na ten temat i uwielbiam taką odmianę :)


Róż, ach ten róż! Ponoć każdy wygląda w nim dobrze i ja też! Uwielbiam łączyć różowy kolor z czernią, bielą czy szarościami:)


Kolejne moje ulubione połączenie to czarno-białe zestawy, które odbiegają od " galowego mundurka". Proste, klasyczne, kobiece i sexowne. 
 Jaki i inne łączenia czerni z kolorem, gdzie dominująca jest ta pierwsza :)



Niektóre looki cieszyły się uznaniem i popularnością :) A które wam podobają się najbardziej?:)