31 lipca 2014

CITY GAL



Witam:) Tego lata pogoda nas nie rozpieszcza, czasem jak patrzę się na nadchodzące chmury i zmienną pogodę, nie mam ochoty na wyjmowanie letnich, zwiewnych sukienek. Niektórzy z was piszą o upałach, ale ja jakoś w tym roku nawet nie miałam okazji założyć bikini i poopalać się chociaż godzinki na słońcu:(  Męczą mnie już pastele, kwiaty, tiule i jaskrawe kolory. Potrzebuję odrobinę wyciszenia i stonowania. I taki też jest ten look, jak zawsze trochę na przekór temu co aktualnie króluje na ulicach ;) Chcę was zainspirować do czegoś innego, ale w klasycznym, kobiecym wydaniu na chłodniejsze letnie dni:) 

Top ZARA
Spodnie/ Pants ZARA
Buty/ Heels ZARA
Bag ALDO
Sunnies/ Okulary ( no name) 


Trochę schowałam się za okularami, więc wrzucam osobno makijaż, który jest jednym z piękniejszych jaki zrobiłam :)