14 maja 2014

MY BEAUTY SECRETS



Witam:) Dzisiaj dla odmiany post kosmetyczny, odrobinę spontaniczny:) Spojrzałam na moją toaletkę i postawiłam obok siebie kosmetyki, które używam codziennie. Zapraszam do dalszego czytania:)


Kiedy wstaje rano przemywam twarz płynem micelarnym z Biodermy. 


następnie nakładam krem pod oczy z Vichy Idealia Eye Contour Idealizer oraz krem do twarzy Vichy Idealia 



Na tak przygotowaną twarz nakładam podkład Dior Capture Totale 3D with Serum 


Nie mogę się obejść bez Dior Skinflash pod podkład , a moim ulubionym różem na co dzień jest Dior Rougue kolor Red, do tego delikatnie maluję usta pomadką Dior kolor Mazette


Na koniec koniecznie perfumy, nie potrafię się bez nich obejść :) Moje ulubione na teraz to Lancome :)


Często pytacie się o mój kolor włosów:) Farbuję je na kolor Naturalny Jasny Brąz od ponad roku zawsze tą farbą ;) 


Mam nadzieję, że spodobał się wam ten post i kogoś zainspiruje :) Buziaki:*