12 maja 2014

SWING&GREEN




Witam:) Lubię proste formy, które podkreślają kobiece piękno. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do sukienek typu swing, ponieważ zawsze wybierałam takie, które podkreślają moje największe atuty, czyli dopasowane, często bardzo przylegające do ciała:) Ta sukienka rozwiała moje obawy. Sądzę, że jest to idealny model sukienki dla kobiet, które chcą zamaskować lekko odstający brzuch czy uda, a wyeksponować szczupłe nogi. Znam wiele kobiet o takiej budowie, dlatego jeżeli nigdy nie próbowałyście na sobie takiego fasonu, zachęcam was tym postem do przymierzenia swing dress :) Mam nadzieję, że spodoba wam się mój pomysł na zielony wiosenny look ;) Buziaki:* 




 Sukienka Tutaj/ Buty River Island/ Torebka i zegarek Michael Kors a lakier z Biedronki (!:D) ) 
Dress Here/ Heels River Island/ Bag and watch Michael Kors