5 maja 2014

JUMPSUIT




Witam:) Dzisiaj total black, ale jak wiecie, dla mnie zwykłe czarne looki, zawsze muszą składać się z prowokacyjnych elementów;) Ostatnio obserwując polską blogosferę i to jak wszyscy: blogerki, czytelnicy i media spinają się wokół tego tematu, zastanawiam się, dlaczego naszemu  społeczeństwu brakuje dystansu, otwartości, obiektywizmu i szacunku do odmiennych zachowań innych ludzi. Dla mnie blogerki modowe, to zwykłe dziewczyny, które pokazują modę osiągalną dla zwykłej dziewczyny, takiej jak ja.  Przeciętna polska kobieta odwiedzając polskie blogi modowe, nie szuka na nich wiedzy na temat mody,ale inspiracji, pomysłu na to jak zestawiać ubrania, ciekawych sklepów i pomysłów na to jak fajnie wyglądać ubierając się w sieciówkach. To ona decyduje, które blogi będzie odwiedzała i które dziewczyny najbardziej przemawiają do jej wrażliwości estetycznej. Oczywiście, w naszym kraju, nawet najprostsze mechanizmy muszą zostać rozłożone na czynniki pierwsze i rozdmuchane do granic absurdu. Bawi mnie ten cały cyrk i dorabianie do tego głupiej ideologii. Ja odwiedzam blogi modowe, ponieważ chcę inspiracji, fajnych pomysłów, ubrań i nowych sklepów, a nie wiedzy na temat mody, tej szukam w książkach i szkole,.That's all;) A co wy myślicie na ten temat? 






Kombinezon i buty www.nelly.com  / Torebka Michael Kors/ Okulary RayBan/ Zegarek Michael Kors 
Jumpsuit and Heels www.nelly.com / Bag Michael Kors/ Sunnies RayBan/ Watch Michael Kors