3 kwietnia 2014

MAKE UP




Witam;) Dzisiaj postanowiłam napisać posta o moim make up;)  Sadzę, że każda kobieta, która sama używa podkładu i maskary i wytyka innym kobietom 'tapetę' na twarzy jest zwyczajną hipokrytką;) znam dziewczyny, które tuszują rzęsy, malują usta, używają pudru i twierdzą, że są naturalne. Kogo wy chcecie oszukać i po co?:) sięgając po tusz do rzęs, podkład czy błyszczyk nie jesteś już naturalną moja droga:) to, że malujesz się tylko 'trochę', 'odrobinę' również  nie sprawia, że jesteś bardziej  naturalna;) Może część z was się ze mną nie zgodzi, ale ja nie kupuję takiej gadaniny-peplaniny;p  W dzisiejszych czasach botoksu, operacji plastycznych, permanentnych makijaży i sama nie wiem czego jeszcze, make up jest czymś standardowym i oczywistym, a krytykują najwięcej te kobiety, które same nie potrafią się dobrze pomalować, tłumacząc się brakiem czasu i zasłaniając 'naturalnością'. 
Sądzę, że make up to bardzo indywidualna sprawa. Są kobiety, którym wystarczy tylko podkład i róż, albo takie które najpiękniej wyglądają w podkreślonych ustach, ja zdecydowanie uwielbiam podkreślać oczy, czasem tylko kredką, czasem maluję krechy, czasem robię dymne oko, ale zawsze wyglądam lepiej w podkreślonym oku niż ustach ;) A więc, zaczynamy!


TWARZ

Makijaż twarzy u mnie trwa szybko;) Głównie podstawą jest dobrze wypielęgnowana cera, podkład i rozświetlacz;) Na zdjęciu, które widzicie powyżej nie ma photoshopa, mam nałożony tylko podkład z Diora, najlepszy podkład jaki miałam EVER:) 


BRWI
W moim makijażu brwi są podstawą;) Zachowałam ich naturalny kształt i podkreślam je jedynie cieniem do brwi. Sądzę, że brwi stanowią największy problem w makijażu u kobiet, zazwyczaj są za bardzo wyskubane i czarne, często kształt jest źle dobrany do rysów twarzy. Jeżeli chcecie coś zmienić w swoim wyglądzie i make up, zacznijcie od brwi TO PODSTAWA!


OCZY

Paletka cieni Urban Decay NAKED 

POLICZKI

Zawsze używam różu, na lato kompletnie oczarował mnie Dior, kolorem NewRed, odświeża opaloną skórę, sama nie wiem jak to opisać, po prostu wygląda świeżo, zdrowo, promiennie ;)


USTA
Do ust przywiązuję najmniejszą uwagę, jak pomaluję już twarz to na koniec zawsze raz dwa maznę coś, aby ładnie uzupełniało całość, w tym looku mam na ustach: