17 kwietnia 2014

SCUBA SKIRT



Witam:) Dzisiaj mam dla was czarno-biały zestaw, w którym główną rolę odgrywa spódnica. Jak już pewnie zauważyliście, spódnice nie pojawiały się zbyt często na tym blogu, nie dlatego, że ich nie lubię, ale głównie dlatego, że mało która spódnica mi się podoba. Tą uwielbiam i nie planuję już kupować innej mini na lato;) Ostatnio mam też fazę, na kopertowe t-shirty, od kiedy zakupiłam w Cubus czarny i biały mam wrażenie, że innych już nie potrzebuję ;) Im dłużej bloguję tym bardziej zdaję sobie sprawę, że  tak niewiele potrzeba, aby czuć i wyglądać pięknie :) Mam nadzieję, że spodoba się wam ten zestaw;) Do następnego:*







Płaszcz H&M / Top Cubus podobny Tutaj / Spódnica Tutaj/ Torebka Michael Kors/ Buty Tutaj/ Okulary RayBan
Coat H&M/ Top Cubus same  here/ Skirt Here/ Bag Michael Kors/ Shoes Here/ Sunnies RayBan