11 kwietnia 2014

PINK COAT



Witam:)  Przerobiłam już wiele kolorów na tym blogu, ale róż odkryłam dzisiaj na nowo :) Nie bez powodu, jest to kolor, który pasuje do każdego typu urody i wyglądamy w nim niezwykle korzystnie, świeżo i promiennie:) Dzisiaj piękny różowy płaszcz połączyłam z szarą sukienką, która jest genialnym rozwiązaniem do niejednego looku, eleganckiego, imprezowego bądź zupełnie codziennego. Zdecydowanie róż i szary są moim ulubionym połączeniem, ale czarnymi kozakami i torebką postanowiłam sprowadzić go z cukierkowego, pastelowego i przesłodzonego nieba, na ziemię. Mam nadzieję, że spodoba się wam taki kontrast :) Chciałam wam również podziękować za to, że ze mną jesteście, tak po prostu ;) Buziak:* 


Płaszcz  LOLALI  / Sukienka Tutaj/ Buty (no name) / Torebka Michael Kors 
Coat LOLALI/ Dress Here/ Boots (no name)/ Bag Michael Kors