19 kwietnia 2014

EASTER FILLS US WITH HOPE





Witam:) Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę wam zdrowych, pogodnych i rodzinnych świąt. Mam nadzieję, że będzie to dla was spokojny czas, który pozwoli wam wyłączyć się na chwilę od codziennych obowiązków i spędzić ten czas z gronie najbliższych wam osób. Życzę wam dużo miłości i radości Kochani:* 

Co do looku:) Kiedy już stworzyłam biały total nie mogłam się zdecydować jaki płaszcz do niego założyć czy niebieski baby blue, a może żółty, a może całkiem na biało, w końcu padło na róż:) Sądzę, że każda różowa, pastelowa marynarka czy płaszcz do białego total looku lub w połączeniu z bielą nada wam elegancji, świeżości i sprawi, że każdy typ urody będzie wyglądał w nim pięknie:) Dzisiaj związałam płaszcz z tyłu w kokardę, żeby pokazać wam jak często lubię nosić trencze:)  Mam nadzieję, że kogoś ten zestaw zainspiruje:) Do zobaczenia po świętach ;) !






Płaszcz Lolali/ Top Tutaj/ Spodnie Mohito/ Torebka BagiBagi.pl Tutaj/ Buty tutaj 
Coat Lolali/ Top Here/ Pants Mohito/ Bag bagibagi.pl here/ Shoes here