29 kwietnia 2014

HAPPY BIRTHDAY TO MONICA


Witam:) Dzisiaj dzień szczególny, albowiem obchodzę nie tylko 28 urodziny, ale również drugie urodziny bloga :) Sama nie wiem czy dwa lata blogowania to dużo czy mało, ale jedno wiem na pewno, że od tamtego czasu udało mi się przebyć trudną drogę, która stała się początkiem zupełnie nowej mnie. Wiem, że są wśród was czytelnicy, którzy są ze mną niemalże od początku blogowania i to właśnie oni najlepiej wiedzą jak zmieniłam się od momentu publikacji pierwszych postów. Dla mnie to właśnie WY jesteście najważniejszymi osobami tego bloga, często chwalicie, ale potraficie napisać, kiedy wam coś się nie podoba, zawsze szanuję waszą krytykę, ponieważ wiem, że wypływa ona ze złośliwości, ale życzliwości. Podziwiam was za wytrwałość;) i dziękuję wam za to, że jesteście. Chciałabym, abyście wiedzieli, że pamiętam o was wszystkich tych komentujących na blogu oraz tych lajkujących na facebooku i nawet, jeżeli nie zawsze mam czas, aby wam podziękować to teraz jest odpowiedni moment, aby to zrobić. Dziękuję za te 2 lata Kochani  :* < 3  Chciałam też podziękować mojej Mamie, która to pewnie teraz czyta, oraz Siostrze :) Są to jedyne osoby, które od początku okazały mi duże wsparcie, oraz współpracownikom, którzy wykazali i wykazują  się dużą tolerancją i zrozumieniem, co do mojego specyficznego sposobu bycia ;) Pozdrawiam też garstkę moich gimbusków, którzy przywracają mi wiarę we współczesną młodzież, pokazując, że nie wszystkimi rządzi zawiść i kompleksy, wiele starszych osób mogłoby brać z nich przykład.
Co do nieprzychylnych mi anonimków (których spora część już dawno się na mnie obraziła, jeżeli przesadziłam to przepraszam ;) )  moim marzeniem jest, abyście pozwolili innym na bycie sobą, wykazywali się większą tolerancją i byli bardziej otwarci na nowe! Chciałabym, aby kobiety nie miały tak wypranych mózgów przez medialne i internetowe fałszywe obrazki, nie popadajcie w kompleksy, uwierzcie w siebie, dbajcie o siebie i bądźcie codziennie piękne dla siebie. Nigdy nie jest za późno na zmiany, aby stać się lepszą wersją samych siebie.


Sukienka Tutaj/ Buty Tutaj/ Torebka H&M