27 marca 2014

MOHITO ORANGE LOOK

LOOK OF THE DAY
27.03.2014


Witam:) Jak widać nie mogłam się powstrzymać, aby pokazać wam kolejny kolor, który kompletnie zawładnął moją wyobraźnią ;) Bluzę i spódnicę kupiłam w Mohito, sieciówce dobrze wszystkim znanej, ale przeze mnie ostatnio mało odwiedzanej. Jednak, mimo wszystko, zaglądanie do sieciówek uważam za mój wręcz obowiązek. Także H&M, Mohito, Reserved i Cubus są moimi ulubionymi, co do Zary to kupuję ich ubrania przez internet, uważam, że mają lepszy, szybszy i większy wybór na stronie. W tym sezonie H&M prócz fajnych trenczy nie zachwycił, w Reserved spodobały mi się jedynie ubrania w kolorze kobaltowym i fajne, powycinane topy. Ale Mohito pokazało, że wciąż są na fali. Pierwsze, czym byłam wręcz zachwycona to łączenia kolorów, jakie proponuje marka oraz sama gama kolorystyczna jaką zaproponowali w tym sezonie SS2014. Standardowo Mohito wypuściła pastele, ale tym razem znajdziemy odcienie pastelowej żółci i niebieskiego. Na uwagę zasługują białe spódnice uszyte z jednego z ciekawszych materiałów, jaki pojawia się na rynku, czyli coś na zasadzie "scuba leather" co jest i tak 100% poliuretanu, ale nie można przejść obok niego obojętnie;) Do tego ciekawe koszule, które z powodzenie można skomponować z odważnymi kolorami, bez zastanawiania się " Co ja do tego ubiorę?" :) I tak pomarańcz, pastelowy niebieski czy żółty został pięknie skomponowany z  szarościami, z czernią, czy z bielą. Na uwagę zasługują również świetne dodatki, które zdecydowanie podążają za trendami ulicy, zwłaszcza obuwie i torebki:)
Jestem ciekawa waszej opinii, na temat pomarańczowego koloru jak i tego zestawu :) 







Żakiet Mohito  Tutaj  i spódnica Mohito  Tutaj  Mohito/ Top stradivarius/ Torebka H&M/ Buty Tutaj 
Bomber Jacket  and skirt Mohito/  Top Stradivarius/ Bah H&M/ Heels Here